Oväder

Jag skulle till stan och träffa några kompisar ikväll, men det är världens oväder ute så vi skippade det.. så nu ligger jag hemma ist och lyssnar på regnet och åskan.. ganska skönt att få ta igen lite sömn :)

Jag kan bjuda på ett litet bildregn...

På EF festen, Janina i vitt :)



Kajsa (Koala), Keith, jag och Martine



Jag och två av mina lärare :)



Jag och andra halvan i Hervey Bay



Fraser



Hervey bay



Hervey bay



Fraser



Sydney



Jag framför opera huset



Lone Pine



Jag och min vän kängurun



In Hervey bay


Kommentarer
Postat av: Gunilla Johansson

Fina bilder, blir sugen på att besöka Australien inte minst för att bada, ser härligt ut!!!

Adde och jag har ätit god middag, pappa ät på cafet och roar sig med DIF, Micke är på grillfest. Imorgon ska jag på spår med Kenzo, så förbredelserna är i full gång. Ha det. Kram Mamma

2010-05-22 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0