Hej då pengar.....

Nu kör vi lite aggro... FAN vad dyrt det är i det här landet.. vad kostar en Magnum glass i Sverige? typ 20 va?? här kostar den 26.. 26 jävla kronor.. Mars, Twix, Snickers: två för 10 på turken.. Här kostar EN 16 kronor..
Aja imorgon kommer iaf ALLA mina pengar att försvinna.. ska boka resa till Fraser i helgen och till Sydney nästa helg.. tur att man ska hem snart så att man kan börja spara :P haha
Nu är det middag följt av utgång, det ska blii SÅ kul att gå upp kl 6 imorgon :)
Om vi nu ska vara lite glada så vaknade jag upp i morse vid 6 och fick pannkakor serverade till frukost! Juan fyller år idag så Judy stekte pannkakor till oss, mkt gott med 3 kilo nutella och jordgubbar till :D Och efter skolan låg jag på stranden, så nu är jag röd! passar perfa till min rosa klänning.. haha
Har jag sagt att jag älskar det här landet? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Jag undrar hur det är att plugga på EF i Brisbane. Funderar på att åka dit i höst. Australien känns som ett land för alla sport-fantaster - de som vill lära sig surfa, åka vattenskidor etc. Är det bara något jag fått för mig eller stämmer det? Är inte så äventyrlig av mig så vill veta om Brisbane är rätt för mig eller inte. Hur gamla är eleverna på EF ungefär? Det var det jag undrade...hittills :) Hade varit kul om du ville svara! Kram!

2010-05-06 @ 13:19:16
Postat av: Gunilla Johansson

Kul att du ska ut och resa, måste ju se lite av landet när du är så långt borta! Vad är Fraser?? Pengarna håller tydligen på att ta slut, ska be pappa betala in lite av det vi är skyldiga dig. Ha det. Kram Mamma

2010-05-07 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0