HAPPYFACE

Nästa vecka byter jag schema till morgonlektioner ist. Jag är glad. Eller jag måste gå upp kl6, ehmmm sovmorgon?! Men det betyder iaf att jag kommer ha dagarna lediga till typ sol å shopping.. Just nu ser min dag ut såhär:

Sooooova, (kanske max 1 timme i solen) eller direkt till skolan.. hem å äta middag, träffa vänner = vara uppe seent å sen soova länge! haha

Nu kommer det bli, ingen sömn, skola, sol ! :D

Vi skippade sista lektionen idag å hade fika mys ist (hela klassen + vår lärare) mkt trevligt!

Juste min stora fundering just nu.. Sydney eller inte?! vad tycker ni??!!

Nu ska jag ut å promenera, haha kuuuul kväll.. orkar verkligen inte göra ngt!


Jag köpte två par nya glasögon idag, här e ett par (ehm vet inte vart det andra paret är :P)


Kommentarer
Postat av: MickeJ

Ja du Sydney eller inte, det är frågan. Staden är ju grym, men det beror ju på vad du byter bort det mot. Hur lång tid funderar du på att spendera i Sydney? Aja det valet lär du kunna göra själv, båda ställena har mycket att erbjuda :)

Rykten härifrån säger att glasögonen du nyss köpt är för stora för dig...

2010-04-30 @ 20:21:43
Postat av: Gunilla Johansson

Tycker absolut att du ska besöka Sydney, men du måste kontakta Ebberstens och höra så det passar. Kan ju ta med en kompis, det är säkert ok. Har precis sett AIK-DIF SOM SLUTADE 1-2, en riktig rysare. Ha det! Kram

2010-05-02 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0